افزایش فالوور واقعی و لایک در اینستاگرام را می توانید با استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام آذرپلاس انجام دهید

 

اگر یک پیج اینستاگرام دارید و به طور مداوم بر روی آن فعالیت می‌کنید، حتماً می‌دانید که افزایش فالوور به هیچ‌وجه کار ساده‌ای نیست. به خصوص اگر قرار باشد فالوورهایی جذب کنید که در پیج شما فعال باشند و به پست‌های شما توجه کنند.

اما نمی‌شود که نشست و دست روی دست گذاشت. اگر قرار باشد منتظر بمانید تا فالوورهایتان به صورت طبیعی زیاد شوند، به احتمال زیاد تنها چیزی که گیرتان خواهد آمد، علف است. منظورم همان علف‌هایی است که زیر پایتان سبز می‌شود. پس چه باید کرد؟ نگران نباشید! یک ترفند بسیار جالب برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد: استفاده از ربات اینستاگرام که به جرات می‌توانم بگویم بهترین روش برای افزایش فالوورهای شماست.

بگذارید در یک جملۀ بهتر همه چیز را خلاصه کنم: ربات اینستاگرام موثرترین، ارزان‌ترین و بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام است. حالاً حتما می‌پرسید چرا؟ این دقیقاً همان سوالی است که من می‌خواهم در این مقاله به آن پاسخ بدهم. پس با من همراه باشید تا ۱۰ دلیل خودم برای اهمیت ربات اینستاگرام را با شما در میان بگذارم.

به ۱۸ دلیل، ربات آذرپلاس بهترین روش افزایش فالوور و لایک  اینستاگرام است

حالا برویم سراغ ۱۰ دلیلی که باعث می‌شود ربات اینستاگرام را به عنوان بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام بشناسم.

۱- فالوورهای شما واقعی هستند و به انتخاب خودشان دنبالتان می‌کنند.

وقتی کسی ادعا کند که بهترین روش افزایش فالوور را معرفی می‌کند، قطعاً از فالوورهای فیک و بی ارزش حرف نمی‌زند. از فالوورهای واقعی صحبت می‌کند. اما چگونه می‌توانید مطمئن باشید که فالوورهای جذب شده توسط ربات واقعی هستند؟ ساده است: آنها به انتخاب خودشان شما را فالو کرده‌اند و هیچ اجباری برای فالو کردن وجود نداشته است.

در واقع، این روش نقطه مقابل فالوورهای فیکی است که علاوه بر هدر دادن هزینه‌ی شما هیچ اعتباری هم برای پیج شما ندارند.

۲- ربات اینستاگرام کسانی را جذب می‌کند که به پیج شما علاقه مند هستند.

فالوور خریدن کار راحتی است. اما اگر بخواهید فالوورهایی پیدا کنید که واقعاً به پیج شما علاقه‌مند هستند، آن وقت است که کارتان سخت خواهد شد… مگر اینکه از ربات اینستاگرام استفاده کنید!

شما با استفاده از ربات اینستاگرام دو امکان جالب دارید. اول اینکه می‌توانید فالوورهای پیج‌های مشابه خود را هدف قرار بدهید. مثلاً اگر کارتان در زمینه لوازم آرایش است، می‌توانید یک پیج را هدف بگیرید که رقیب شماست و به سراغ فالوورهای آن بروید. طبیعتاً، شکی نیست که اکثر آنها به کار شما علاقه‌مند خواهند بود.

روش دوم هم این است که بر اساس هشتگ عمل کنید. یعنی کسانی را هدف قرار بدهید که از یک هشتگ استفاده یا حتی با پست‌های مربوط به آن تعامل کرده‌اند. اگر دوباره به همان مثال آرایشگاه برگردیم، تنها کاری که شما باید انجام بدهید این است که بفهمید خانم‌های بیشتر از چه هشتگ‌هایی استفاده می‌کنند و چه هشتگ‌هایی را دنبال می‌کنند

۳- می‌توانید فالوورهایی از شهر یا منطقۀ مورد نظرتان داشته باشید. ( با استفاده از معقیت جغرافیایی)

تصور کنید شما یک فروشگاه در محدوده یوسف آباد تبریز هستید. اکنون بهترین فالوورهایی که می توانید در اینستاگرام داشته باشید چه کسانی هستند؟ حتماً می‌گویید که این دیگر چه سوالی است… خب مشخص است… فالوورهای تبریزی و به خصوص کسانی که در یوسف آباد هستند. و خبر خوب چیست؟ ربات اینستاگرام می‌تواند از کوچکترین مقیاس که یک محله است (مثلا یوسف آباد) را هدف بگیرد تا مقیاس‌های شهری (تهران، اصفهان و…) و مقیاس‌های بزرگ‌تری مانند کشور ایران.

بدون شک، امکان هدفگیری بر اساس لوکیشن، برای تمام کسب وکارهایی که نیاز به حضور فیزیکی مشتریان در محل کار دارند یا فقط به محدودۀ جغرافیایی مشخصی خدمات می‌دهند، واقعاً امکان ارزشمندی است.

 

۴ یک پیج (رقیب را) هدفگیری کنید

وقتی کسی به پیج‌های مشابه شما علاقه‌مند باشد، به احتمال زیاد از پیج شما هم خوشش خواهد آمد. پس هدفگیری چنین آدم‌هایی قطعاً به سود شما خواهد بود. و خوشبختانه ربات اینستاگرام دیدوگرام، چنین امکانی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. یعنی با استفاده از آن می‌توانید با فالوئرهای یک پیج دیگر هم تعامل داشته باشید.

شما می‌توانید هدفگیری‌های پیچیده‌تری هم داشته باشید

البته این پایان کار یک ربات نیست. راه‌های پیچیده‌تری هم برای تنظیم یک ربات وجود دارد که متناسب با نیازتان می‌توانید از آنها استفاده کنید.

برای مثال، فرض کنیم که فعالیت صفحه شما در زمینۀ فروش لباس است. پس می‌بایست کسانی را هدف قرار دهید که به مد و لباس‌های جذاب علاقه‌مند هستند. برای این منظور، چند هشتگ مختلف از جمله #مد و #خرید_لباس را برای ربات اینستاگرام خود مشخص می‌کنید.

اما مساله اینجاست که وقتی کسی از یک هشتگ مثل خرید لباس در پست‌های خود استفاده می‌کند، به احتمال زیاد، خودش یک فروشنده لباس است و رقیب شما محسوب می‌شود. پس تعامل با او فایده‌ای ندارد. اما کسانی که با او تعامل دارند برای شما مهم هستند. مثلاً کسی که برای پست او کامنت گذاشته است. در نتیجه اگر این افراد را دنبال کنید، قطعاً به سود شما خواهد بود. همانطور که حدس زدید، تنظیمات پیشرفته ربات اینستاگرام ما به شما اجازه چنین کاری را هم می‌دهد.

رشد درخت اینستاگرام با استفاده از ربات افزایش فالوور

۵- آنفالو خودکار

همانطور که می دانید هر کاربر می تواند تا ۷۲۰۰ نفر را فالو نماید که اگه ربات به صورت مدام کار کند در کمترین زمان به این سقف ۷۲۰۰ نفری اینستا می رسیید

شما می توانید با انجام تنظیمات آنفالو خودکار به صورت ساعتی یا روزانه به آنفالو کردن اقدام نمایید

۶- فالوبک خودکار

فالو کردن کسی شما را فالو کرده و شما آن را فالو نکرده ایدپیام دادن خودکار متن دلخواه به فالوورهای شما هنگام فالو بک شما

 

۷- ارسال پیام دایرکت خودکار

  • تعیین تعداد پیام دایرکت و متن پیام دایرکت پیام دادن دایرکت به فالوینگهای خود
  • پیام دایرکت به فالوورهای خود
  • تعیین زمان ارسال پیام و زمان روز پایان

۸- جستجو پیشرفته اینستاگرام

  • جستجو کاربران
  • جستجو هشتگ ها

۹- اینستاگرام دانلود

  • دانلود فیلم و عکس با دادن لینک مدیا

۱۰ – کپی و انتشار خودکار پست

  • کپی کردن پست های دیگر کاربران اینستاگرام و انتشار در اکانت شما و کپی کردن پست های کاربران هدف
  • کپی کردن پست ها براساس تاریخ پست , تعداد کامنت پست,تعداد لایک پست
  • کپی کردن پست ها براساس مکان و تگ
  • کپی کردن یا عدم کپی کردن پست های فالوینگهای شما
  • کپی کردن یا عدم کپی کردن پست های فالوورهای شما

۱۱- کامنت دادن خودکار

  • وارد کردن چندین متن دلخواه برای کامنت دادنکامنت دادن بر روی پست های کاربران هدف
  • کامنت دادن بر روی پست های فالوینگهای شما
  • کامنت دادن بر روی پست های فالوورهای شما
  • کامنت دادن بر روی پست ها براساس تاریخ پست , تعداد کامنت پست,تعداد لایک پست
  • کامنت دادن بر روی پست ها براساس نوع پست(عکس و ویدئو),مکان و تگ

۱۲- لایک کردن خودکار

  • لایک کردن همه ی پست های کاربران هدفلایک کردن همه ی پست های فالوینگهای شما
  • لایک کردن همه ی پست های فالوورهای شما
  • لایک کردن پست ها براساس تاریخ پست , تعداد کامنت پست,تعداد لایک پست
  • لایک کردن پست ها براساس نوع پست(عکس و ویدئو),مکان و تگ

۱۳- اکنون وقت شما آزاد است که پیج خود را بهینه کنید.

محبوبیت و دیده شدن در اینستاگرام کار راحتی نیست و قطعا به زمان و هزینه زیادی از طرف شما نیاز دارد. این زمان و هزینه باید در دو قسمت صرف شود:

مساله اول و مهم‌تر، کیفیت صفحه و پست‌های شماست و مسالۀ دوم، پیدا کردن فالوورهای فعال و علاقه‌مند به شما. با استفاده از ربات اینستاگرام قسمت دوم فعالیت شما که بسیار هم زمان‌بر و دشوار است، به طور کامل از معادله حذف می‌شود. زیرا ربات افزایش فالوور اینستاگرام به بهترین نحو از پس آن بر می‌آید. پس شما می‌توانید تمام وقت خود را صرف بهینه کردن قسمت اول یعنی کیفیت پیج و پست‌های خود کنید که از قضا مهم‌تر هم هست.

به شما قول می‌دهم که با ترکیب ذوق و خلاقیت خود با قابلیت های ربات اینستاگرام، بتوانید یک نتیجه دیوانه وار از پیج اینستاگرام خود بگیرید.

 

۱۴- رشد سریع فالوور، حداقل انتظاری است که از ربات اینستاگرام می‌رود.

یکی از قابلیت‌هایی که اصولاً یک ربات را از انسان متمایز می‌کند این است که ربات می‌تواند بی‌وقفه کار کند. و ربات اینستاگرام شما هم از این قاعده مستثنی نیست. یعنی بعد از آنکه تنظیمات اولیۀ آن را مشخص کردید، بی‌وقفه کار خواهد کرد. و این یک خبر عالی است و تضمینی برای رشد سریع فالوورهای شما.

البته فراموش نکنید که سرعت رشد فالوورهای شما به دو عامل بستگی دارد:

  • تنظیمات سرعت ربات: شما خودتان مشخص می‌کنید که ربات شما با چه سرعتی در ساعت فالو کند، لایک کند و کامنت بگذارد. واضح است که هرچقدر ربات خود را سریع‌تر کنید، فالوورهای بیشتری پیدا می‌کنید. (حواستان باشد که در این زمینه زیاده روی نکنید. سرعت ربات اینستاگرام باید به مرور زمان زیاد شود.)
  • استفاده از پست‌های با کیفیت: مطمئن باشید اگر از پست‌های خلاقانه و با کیفیت استفاده کنید، سرعت جذب فالوورها توسط ربات بی‌نظیر خواهد شد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که ما در دیدوگرام مشتری‌هایی داریم که با استفاده از ربات اینستاگرام هر ماه ۵۰۰۰ فالوور جذب می‌کنند. از طرف دیگر، اگر پست‌های شما بی‌کیفیت و تکراری باشد، مسلماً ربات برایتان معجزه نمی‌کند و نمی‌تواند در کویرِ پیج شما، درخت چنار سبز کند. اما اگر فقط کمی سبز باشید به سرعت شاداب‌ترین جنگل را از آن شما خواهد کرد.

همه این حرف‌ها را گفتم تا بفهمید همه‌چیز فقط بحث داشتن ربات نیست. اما برای آنکه یک انتظار حدودی داشته باشید، باید بگویم که معمولاً اکثر ربات‌های اینستاگرام موفق می‌شوند در ماه حداقل به ۱۰۰۰ فالوور دست پیدا کنند و این عدد واقعاً کم نیست.

۱۵- فالوورهای فعال و پر انرژی شما روز به روز زیادتر می‌شوند.

فالوور فعال اینستاگرام فالووری است که در اینستاگرام فعالیت می‌کند. بله، خودتان هم این را می‌دانستید و لازم به گفتن من نبود. اما احساس کردم حتماً باید این موضوع را توضیح بدهیم تا کمی فرصت پیدا کنید به اهمیت داشتن چنین فالوورهایی پی ببرید. (اگر قبلاً خودتان به اهمیّت آنها پی برده‌اید، عذر مرا بپذیرید.)

پس همانطور که گفتیم، فالوور فعال، یک فالوور است که می‌بیند، لایک می‌کند و کامنت می‌گذارد. (قول می‌دهم دیگر معنی فالوور فعال را توضیح ندهم.) و ربات اینستاگرام می‌تواند برای شما فالوورهای فعال جذب کند. اما چگونه؟

اصلاً شروع جذب فالوور با ربات اینستاگرام همراه با فعالیت است. اول شما در پیج مخاطب فعالیت می‌کنید. بعد او پیج شما را فالو می‌کند که این هم یک فعالیت است. و کسی که می‌تواند شما را فالو کند، مطمئناً یک کاربر فعال است. پس شما هرگز فالووری پیدا نمی‌کنید که سال‌هاست از صفحه‌ی اینستاگرام خود بی‌خبر است و به آن سر نمی‌زند.

۷- هزینه ربات اینستاگرام در مقابل بازدهی آن مثل یک شوخی است.

شاید تعجب کنید اگر بدانید ربات اینستاگرام با این همه قابلیت و مزیت، ماهیانه چه هزینۀ ناچیزی برای شما دارد (برای اینکه بفهمید منظور من از هزینۀ ناچیز چیست، می‌توانید به صفحۀ خرید ربات اینستاگرام آذرپلاس مراجعه کنید) همچین به صورت سه روز از اکانت رایگان ربات استفاده نمایید. باور کنید که هیچ راه ارزان‌تری برای آنکه تمام کارهای این ربات را انجام دهید وجود ندارد.

باور نمی‌کنید؟ پس فرض کنید خودتان بخواهید این کار را انجام بدهید. با یک حساب سرانگشتی می‌بینید که اگر بخواهید ۱۰۰۰ نفر را در ماه فالو کنید (این کمترین تعدادی است که ربات در ماه می‌تواند فالو کند) که به زمینۀ کاری شما علاقه‌مند باشند، روزانه حداقل باید ۱۰۰ صفحه‌ی مرتبط را بیابید، آنها را فالو کنید، پست‌هایشان را لایک کنید و برایشان کامنت بگذارید که نهایتا شاید نصف این تعداد به شما توجه کنند، به سراغتان بیایند و باقی داستان.

با این اوصاف در بهترین حالت، شما به ۲ ساعت زمان در روز نیاز دارید که در ماه چیزی حدود ۶۰ ساعت می‌شود. ۶۰ ساعت حدوداً ۸ روز کامل کاری است. و حتی اگر شما بابت هر ساعت فقط ۲۰۰۰ تومان بگیرید، باز هم استفاده از ربات به صرفه‌تر بوده است. (مطمئن هستم که شما می‌توانید از زمان خود استفاده‌های خیلی بهتری بکنید.) اگر هم بخواهید کسی را برای اینکار استخدام کنید، حداقل ۲۰۰ هزار تومان باید بابت این کار بپردازید. اما هزینۀ ماهیانه ربات از این مقدار خیلی کمتر است. پس در هر صورت این ربات از همه لحاظ برای شما به صرفه‌تر است.

 

۱۶- تمام تنظیمات ربات اینستاگرام به دلخواه شماست.

وقتی به خودم جرات می‌دهم و می‌گویم بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام، باید از روشی صحبت کنم که با توجه به نیازهای شما قابلیت انعطاف‌پذیری داشته‌ باشد.

با استفاده از ربات اینستاگرام، شما از ابتدایی‌ترین تنظیمات مثل تنظیم سرعت لایک، کامنت و فالو در ساعت را می‌توانید به دلخواه خود تنظیم کنید تا تنظیمات پیشرفته‌تری مثل انتخاب هشتگ‌های مورد علاقه، کاربران مورد علاقه و لوکیشن دلخواه. پس از فعال کردن ربات این تنظیمات را انجام بدهید، نفس راحتی بکشید و با خیال راحت به سایر کارهای خود بپردازید.

۱۷- این ربات همه چیز را بر اساس تعامل پیش می‌برد.

بگذارید برای اینکه مسئله روشن تر شود یک سوال از شما بپرسم. چه اتفاقی می‌افتد که دیگران به سراغ پیج شما می‌آیند؟ اجازه بدهید کمی در این سوال عمیق‌ شویم.

وقتی شما پست‌های یک نفر را لایک می‌کنید و یا برای کسی کامنت می‌گذارید، او نیز متعاقباً به پست‌های شما توجه کرده، آنها را لایک می‌کند و حتی برایشان کامنت می‌گذارد. صبر کنید… بگذارید باز هم دقیق‌تر شویم و ببینیم اینجا چه اتفاقی افتاد… ظاهراً یک تعامل میان دو نفر اتفاق افتاده است. تعاملی که شکل دهنده یک رابطه بوده است. شاید حتی یک دوستی.

اگر دقت کنید، خیلی از مواقعی که شما از پیج یک فرد ناشناس دیدن می‌کنید، به این دلیل است که او قبل‌تر شما را فالو یا لایک کرده یا برای شما کامنت گذاشته بوده و تاحدودی کنجکاوی شما را تحریک کرده است. شما هم توجه او را بی‌جواب نگذاشته‌اید. اصلاً ما در روانشناسی یک اصل به نام عمل متقابل داریم که به خوبی دلیل این رفتار ما آدم‌ها را توضیح می‌دهد.

حالا بیایید دوباره برگردیم سراغ موضوع خودمان… ربات اینستاگرام بر اساس همین اصل عمل متقابل پیش می‌رود و درست همان کاری را انجام می‌دهد، که خود شما برای افزایش فالوئر انجام می‌دهید. بنابرین فالوورهایتان ارزشمند هستند. چون وارد یک رابطه با شما شده‌اند.

۱۸- شما می‌توانید با بیشترین دقت از ربات اینستاگرام گزارش بگیرید.

شما دو گزارش مختلف را در صفحه ربات اینستاگرام خود دارید.

  • گزارش فعالیت‌ها: شما می‌توانید بررسی کنید که ربات اینستاگرام شما در طی کار خود، چه فعالیت‌هایی را انجام داده است. یعنی چه تعداد فالو کرده، چه تعداد لایک کرده و …
  • گزارش درصد جذب: فرض کنیم ربات شما با ۱۰۰۰ نفر تعامل کرده است (آنها را فالو کرده، پست‌هایشان را لایک کرده و …). سوال اینجاست که از این ۱۰۰۰ آدم، چند نفر آنها جذب پیج شما شده‌اند؟ با جواب دادن به این سوال، شما، درصد جذب ربات خود را متوجه می‌شوید. مثلاً اگر جواب ۱۰ نفر باشد، یعنی ربات شما ۱% از مخاطبان خود را جذب کرده است. دقت کنید که درصد جذب پایین می‌تواند ۲ معنی داشته باشد. یا صفحه شما کیفیت مطلوبی ندارد، یا تنظیمات ربات شما خوب نیستد.

 

حرف نهایی: کیفیت پیج + افزایش فالوور

فراموش نکنید که اگر پیج شما کیفیت نداشته باشد، جذب فالوور کار چندان ساده‌ای نیست. به علاوه، این فالوئرها اصلاً ارزش چندانی برای شما ندارند. پس بهترین کار این است که بیشتر تمرکز خود را بر روی کیفیت پست های پیجتان بگذارید. یادتان نرود که ما در دنیای مجازی، هر روز با بمبارانی از عکس و مطلب سر و کار داریم. دیگر هیچ گوش و چشمی روی محتواهای کلیشه‌ای و تکراری ثابت نمی‌ماند. پس شما باید آنقدر محتوای خوب و خلاقانه‌ای داشته باشید که مخاطب چاره‌ای جز توجه کردن به شما نداشته باشد.

فقط یک مساله وجود دارد… اگر قرار باشد شما تمام تمرکز خود را صرف کیفیت پیجتان کنید، پس افزایش فالوور چه می‌شود؟ من از اول تا آخر این مقاله، مشغول جواب دادن به این سوال بودم: افزایش فالوور خود را به ربات اینستاگرام بسپارید. قاطعانه به شما می‌گویم که در کنار محتواهای خلاقانه، این ربات می‌تواند برای شما غوغا کند و باعث سبقت شما از رقبا شود.

و بالاخره، وقتی زمانی رسید که از کیفیت پست های خود مطمئن بودید، درصد جذب ربات شما به حد معقولی رسیده بود و تعداد لایک ها و کامنت های دریافتی شما روی هر پست بیشتر شده بود، آن وقت با نهایت اطمینان به سراغ روش های تبلیغات در اینستاگرام بروید و هزینه بیشتری را صرف معرفی پیج خود کنید.

در نهایت، از شما درخواست دارم هر سوال و نظری که در مورد ربات اینستاگرام و همینطور این مقاله دارید را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید. در ضمن، اگر دوست دارید ربات اینستاگرام ما را برای پیج خود امتحان کنید، به صفحه ربات اینستاگرام آذرپلاس مراجعه کنید.

 

افزایش فالوور واقعی و لایک در اینستاگرام را می توانید با استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام آذرپلاس انجام دهید